2011. november 16.

Egy kicsit a fotózásról...

Az utóbbi időben nagyon rákaptam a fotózásra. Azt szoktam mondani, hogy "nem tudok, viszont szeretek". Gondolom, sokan vannak így ezzel, pláne, ha az ember egy tükörreflexes gépet kezel. Tudom, tudom.....meg kell tanulni kezelni, de ha nem is mindig van erre idő, akkor lesznek a "hát ez így sikerült...." képek. :)))
Az ősz folyamán az Wikimédia és az Indafotó egy közös pályázatot írt ki, melynek volt hazai és nemzetközi része is.
A pályázat célja volt az európai kulturális örökség megőrzése és megismerésének elősegítése, valamint képek szabad licencű közzétételének népszerűsítése minél több jó minőségű, szabad licencű, műemlékről készített kép összegyűjtésével és a legjobbak díjazásával. A pályázatok értékelésénél elsődleges helyen nem a művészeti értékek, hanem a kép tárgyának objektív bemutatása állt.
Én 4 fotóval pályáztam és képzeljétek, mind a négyet beválogatták, aminek oltári módon örültem. :)))
A fotókat immár itt láthatjátok:

Szép estét!

2 megjegyzés:

  1. Szívből gratulálok neked!!!:)))Én erről már teljesen elfeledkeztem.

    VálaszTörlés
  2. Rose, a hazai pályázat eredményét hol találtad meg?

    VálaszTörlés