2012. január 12.

Új év, új remények és fogadalmak

Nem tudom ki szokott újévi fogadalmakat tenni és mennyire valósulnak meg. Bevallom, én nem szoktam. Az utóbbi években annyira változik mindenk körülöttünk, hogy nagyon sokszor rajtunk kívülálló okok miatt nem teljesülhetnek az fogadalmaink. Így minek áltassuk magunkat?
Múlt hétvégén megpróbáltam rendet csinálni a játszós sarkomban és nagyon sok, már rég elfeledett dolgot találtam. Sok eszközt, amit már nem is tudom mikor vettem utoljára a kezembe, mikor használtam őket. Sok beszáradt festéket kidobtam.
Így igazából én nem újévi fogadalmat tettem, hanem inkább egy elhatározást próbáltam tenni, magammal szemben. Megpróbálok egy kis időt szakítani az aktív alkotásra. Hát, ez sajnos már most, az első héten sem jött össze.... :(
De bizakodom, hogy talán nemsokára több időm és leginkább, több kedvem lesz az alkotáshoz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése